مخزن استیل تجهیز گستر خاورمیانه مخزن استیل تجهیز گستر خاورمیانه .

مخزن استیل تجهیز گستر خاورمیانه

مخزن استیل چیست ؟ و چه کاربردها و مزایایی دارد؟

مخزن استیل:

از ویژگی های اصلی محدوده مخزن استیل گالوانیزه این است که این مخزن ساخته شده در محل با دیواره های فولادی گالوانیزه و خرپا های سقفی با یک بوش پلی برای نگهداری آب است. این راه حل در مورد مخازن بهترین دو کشور را ارائه می دهد.

کاربرد های مخازن آب استیل:

برنامه های زیادی برای مخازن آب استیل گالوانیزه ما وجود دارد از جمله اما محدود نمی شود. ذخیره آب باران، برداشت آب باران، سیستم های ذخیره آب، ذخیره آب تجاری، احتباس آب طوفان و برنامه های ذخیره سازی صنعتی مانند معادن و کارخانه ها.

مزایای مخازن آب استیل:

·        آن ها می توانند حجم زیادی از آب را ذخیره کنند، حداکثر 360،000 لیتر.

·        حجم زیاد آب به این معنی است که هزینه هر لیتر ذخیره می تواند کمتر باشد.

·   آن ها در محل نصب شده اند، بنابراین می توان یک مخزن بزرگ را در مکان هایی با دسترسی محدود، از جمله داخل، نصب کرد.

چه کسی باید از مخزن آب استیل استفاده کند؟

همان طور که برای مخازن استیل ما کاربرد های زیادی دارد، افراد زیادی نیز می توانند از کاربرد آن ها بهره مند شوند. خواص روستایی می تواند از مخازن آب استیل ما برای یک خانه، باغ و مزارع برای برداشت آب باران استفاده کند. کشاورزان سرگرمی می توانند از مخازن بزرگ آب در سیستم های آبیاری سهام خود استفاده کنند تا میزان آبی را که می توانند از آن تأمین کنند، تقویت کنند. سازمان های تجاری و دولتی مانند مدارس، دانشگاه ها، دولت های محلی، ساختمان های تجاری و مشتریان صنعتی نیز می توانند از مزایای استفاده از مخازن آب استیل در سازمان خود بهره مند شوند.

تعمیر و نگهداری مخزن استیل شما:

درست مثل هر سرمایه گذاری دیگر در خانه، مخزن استیل شما به درجه ای از نگهداری منظم نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که در سطح بهینه کار می کند. همان طور که زه کش های سقف خود را پاک می کنید یا چمن های خود را برش می زنید، برای مراقبت از مخزن آب نیز همین مورد وجود دارد.

چند مرحله آسان وجود دارد که می توان آن ها را دنبال کرد تا اطمینان حاصل کنید که بهترین استفاده را از مخزن آب خود می کنید:

·   اطمینان حاصل کنید که صفحات صافی به اندازه کافی خوب هستند تا از ورود حشرات و حیوانات دیگر به مخزن استیل جلوگیری کنند.

·   با تمیز کردن منظم ناودان ها و لوله هایی که آب را در مخزن استیل شما تغذیه می کنند، تجمع مواد آلی را کاهش دهید.

·   صفحات و ناودان هایی که مسیر آب به مخزن استیل شما را تأمین می کنند باید سالی دو تا سه بار پاک شوند.

·   پس از حوادث بزرگ باران، صفحه ها و ناودان ها را پاک کنید زیرا غالباً در نتیجه پرشدگی از برگ منجر به برگ و بقایای آن ها می شود.

·        از اولین دایرکتوری های فلاش به عنوان وسیله ای پیشگیرانه برای نگهداری مخزن استیل استفاده کنید.

·   ابتدا، دایرکتوری های فلاش جریان اولیه آب را در حوادث بارشی که ممکن است حاوی بقایای جمع شده باشد، منحرف می کنند.

·   برای از بین بردن عوامل بیماری زا و حفظ منبع تمیز آب از فیلترهای اشعه ماورا بنفش هوا و آب استفاده کنید.

·        لجن ساخته شده را که به طور منظم در ته مخزن استیل نشسته است، جدا کنید.

·        تجمع مواد آلی را تمیز کنید.

·        هرگز از نفت سفید در مخزن استیل خود استفاده نکنید زیرا ماده خورنده است.

·        سعی کنید از محصولاتی که روغن تان در مخزن استیل شما قرار دارد خودداری کنید.

وزارت بهداشت توصیه می کند که پس از نصب مخزن استیل، حوضه آبریز سقف و ناودان باید به طور منظم بازرسی و تمیز شود (هر 6 ماه):

·        ناودان:

ناودان شما به عنوان بخشی از نگهداری عمومی خانه و امنیت آتش نیاز به نظافت و تمیز کردن منظم دارد. جمع شدن برگ ها همچنین ممکن است مانع جریان آب در مخزن استیل شما شود بنابراین مهم است که زهکش ها تمیز نباشد.

·        پشت بام:

حتماً سقف خود را از نظر وجود آوار بررسی کنید. برگ ها، گیاهان، شاخه های درختان، مواد حیوانی می توانند در مخزن شما تأمین آب شوند، بنابراین حتماً این مناطق را تمیز نگه دارید.

·        ورودی های مخزن استیل:

برای اطمینان از این که ورودی های شما کاملاً ضد حشرات و همچنین ضد نور نیستند، در صورت لزوم مرتباً چک می شوند، تعمیر می شوند و تمیز می شوند.

·        لوله کاری:

از نظر یکپارچگی سازه بررسی کنید. بخش هایی از لوله کشی که خود تخلیه نیست باید تخلیه شود. لوله کشی دفن شده، مانند "سیستم های مرطوب" ، تخلیه یا گرگرفتگی آن دشوار است. در صورت امکان باید نقاط زهکشی نصب شود.

مخازنی که دیگر مورد نیاز نیست باید تخلیه، برش داده شده و در یک مکان مناسب برای دفع زباله خارج شوند. علاوه بر بازرسی های شش ماهه، مخازن استیل باید هر 2 الی 3 سال از نظر وجود رسوبات انباشته بازرسی شوند. اگر ته مخزن استیل با رسوب پوشانده شود باید مخزن استیل تمیز شود.

ما در شرکت تجهیز گستر خاورمیانه به جهانی صنعتی که متشکل از افراد معتمد، پرشور و فداکار باشد اعتقاد داریم. ما برای دستیابی به این هدف تلاش می کنیم با رویکردی ذهن باز، سریع و مشتری مدار. در صورت تمایل برای تمام سوالات خود، لطفا با ما در تماس باشید.

آیا می خواهید در مورد مخازن استیل بیشتر بیاموزید؟

مخازن استیل مزایای بسیار فراوانی دارند. آیا می خواهید در مورد چگونگی سود شما بیشتر بدانید؟

سال هاست که از مواد سنتی و ذخیره سازی استفاده می شود. با این حال، موفقیت در مورد مواد مورد استفاده برای مهندسی مخزن استیل، زمینه انتخاب کاملاً جدیدی در مورد انتخاب مخازن استیل ایجاد شده است که برای اهداف شما بهترین کار را خواهد کرد.

اگر علاقه مندید درباره مزایای مخزن استیل و مخزن استیل دوجداره در مقایسه با مدل های سنتی بیشتر بدانید به وبسایت مخزن استیل تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش تولید مخزن استیل و استعلام قیمت مخزن استیل با متخصصان و کارشناسان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.


برچسب: مخزن استیل - تولید مخزن استیل - تولید کننده مخزن استیل - قیمت مخزن استیل - فروش مخزن استیل - سازنده مخزن استیل - ساخت مخزن استیل - خرید مخزن استیل - مخزن استیل تجهیز گستر خاورمیانه - تجهیز گستر خاورمیانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۷:۳۲ توسط:شرکت تجهیز گستر خاورمیانه موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده